hello

hello

fredag 6 maj 2011

Fredag

Nu är första arbetsveckan snart slut och det känns toppen bra.
Idag bär det av till Uppsala för lite utbildning och det ska bli jätteroligt =)

En nackdel med att ha börjat jobba är att dagarna verkligen försvinner. När man studerar kan man lägga upp det lite som man vill och ta en paus när man vill osv. Men när man jobbar så måste man verkligen jobba sina åtta timmar och då orkar man inte göra så mycket när man kommer hem.

Nu i slutet av maj har vi sista tentan i skolan och sen i början av Juni har vi slutseminarium för examensarbete. Sen efter det kommer det förhoppningsvis lugna ner sig. Men just nu hinner jag mest jobba,plugga och sova.. Om jag har tur kan jag få in en timmes träning också på det.. Men då ska jag planera ordentligt!

Men som sagt det är bara ett litet tag det gäller så jag ska nog stå ut =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt att höra att det känns bra med jobbet :-) Ja du får det väldigt jobbigt nu i maj... Hoppas du får din motion och en stund i solen ändå. Himla tur det finns helger :-) Fasterkram