hello

hello

lördag 2 april 2011

Lördagsplugg

Halvligger i soffan men datorn i knät och försöker fixa till det sista som ska fixas till innan inlämning av det andra utkastet i examensarbetet. Börjar kännas att det är nära nu.. :)

Tog mig till friskis i morse och det var underbart. Vet att jag var där senast i måndags men det kändes verkligen som en evighet sen. Kroppen svarade precis som jag önskat och nu tror jag väl att jag är 100 % frisk? Funderade ett tag på att ta mig till vårdcentralen för att ta lite prover och se om jag har någon brist i kroppen men peppar peppar så känns det bra nu.

Ikväll blir det att gå ut och äta för att fira lite (hihi) och sen blir det nog också en film på bio minsann.. Vad som firas tar vi någon annan gång, men för er som undrar så är det ingenting relaterat till min och Antonios relation (vet att det finns vissa som tror det). :)

Inga kommentarer: