hello

hello

onsdag 6 april 2011

Bloggaward

Fick en bloggaward av söta Ina igår och måste såklart svara :) Awarden innebär att jag måste skriva åtta saker som ni inte redan vet om mig och sen skicka vidare den här awarden vidare till 8 andra bloggar..

Här kommer sakerna som ni antagligen inte vet om mig ;)
  1. Kan sjunga "Lilla snigel" med stängd mun
  2. Kan forma tungan till en "klöver"
  3. Är en jäkel på att koka ris och HATAR att bli serverad överkokt ris
  4. Älskar Oasis!
  5. Måste ha något att se fram emot för att orka med vardagen. Exempelvis Portugalresa i Oktober :)
  6. Ska tydligen cykla 16 mil (Siljan runt) och springa min första "tävlings"mil i sommar.
  7. Skulle kunna äta en påse chips om dagen. Varför ska det vara så gott?
  8. Ger blod, men är egentligen sjukt spruträdd (Men det säger jag inte till någon, för jag inbillar mig att min fobi försvinner om jag inte pratar om den :))
Jag skickar vidare till:


Molly

Molly har, som ni säkert redan vet, världens bästa blogg när det gäller frukostinspiration :)


Malin
Världens bästa Malin - Behövs inte sägas så mycket mer ;)


 Maria
Uppväxta som syskon :) Synd nog har vi tappat kontakten men den hoppas jag vi hittar igen ;)


Elin
Följt hennes blogg en längre tid och är verkligen superkul att se hur långt hon kommit. En "nybörjarlöpare" precis som jag :)


Benita
Världens inspirationskälla och jag är galet imponerad över vad hon har åstadkommit :)


Ella
En tjej med väldigt sunda värderingar och intressanta inlägg.


Jessica
Den här tjejen ger mig motivation att orka när det känns tungt :D Inspirerande blogg!


Sofi
En riktig inspirationskälla :)

2 kommentarer:

ÄtaTränaKämpa sa...

Vad roligt, tack!

Ina sa...

Vad kul! ÅÅÅH! Jag vill ocksså kunna sjunga genom näsan! Hur gööör du? lär mig lär mig LÄR MIG :D